WIKO POLAND

Koncepcja komunikacji marki w mediach społecznościowych

Klient

Wiko Mobile to francuski producent smartfonów. Firma oferuje szeroką gamę produktów, które wyróżnia wysoka jakość, atrakcyjne wzornictwo oraz ponadprzeciętne parametry techniczne w korzystnej relacji do ceny. Wiko w ciągu zaledwie trzech lat zdobyło tytuł wicelidera na rynku francuskim i odważnie realizuje strategie dynamicznego rozwoju na kolejnych rynkach europejskich. Młoda francuska firma z wielkimi ambicjami, szturmem podbija polski rynek branży telekomunikacyjnej. A my im w tym pomagamy.

Nasze zadanie

Zostaliśmy poproszeni o stworzenie linii kreatywnej i pomysłu na komunikację marki w mediach społecznościowych.

Realizacja

Grupą docelową firmy są millenialsi, dlatego istotny był dobór przekazu, który w atrakcyjny sposób docierałby właśnie do nich. Postawiliśmy na żywe kolory, atrakcyjne treści i skróty myślowe. Kluczem do realizacji kontentu była implementacja idei „Game Changer” wedle zasady „My life, my rules”. Treści tworzone są z przekąsem i przymrużeniem oka.