THE SOUTH BALTIC ANNUAL EVENT 2016

Organizacja eventu

Klient

Centrum Projektów Europejskich

Nasze zadanie

Zadaniem naszej agencji była kompleksowa organizacja konferencji rocznej programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020 w Niemczech. Program Interreg South Baltic ma na celu uwolnienie potencjału krajów południowego Bałtyku poprzez współpracę transgraniczną między podmiotami lokalnymi i regionalnymi z Danii, Niemiec, Litwy, Polski i Szwecji.

Realizacja

Konferencja The South Baltic annual event 2016 odbyła się w Rostocku i trwała 2 dni. Odpowiadaliśmy za wynajem i aranżację przestrzeni konferencyjnej, obsługę graficzną oraz techniczną, obsługę cateringową, a także przygotowanie fotorelacji z wydarzenia. Wspieraliśmy także naszego Klienta w zorganizowaniu gry miejskiej na terenie miasta oraz oficjalnej, eleganckiej kolacji podsumowującej pierwszy dzień wydarzenia.

Projekt realizowany we współpracy z KDK Events.