Światowy Kongres Marketingu IMP 2016 Poznań

Organizacja eventu

Klient

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu to jedna z najstarszych i najbardziej prestiżowych uczelni ekonomicznych w Polsce. Organizacja Konferencji IMP 2016 była efektem wieloletnich starań Katedry Marketingu Międzynarodowego oraz Katedry Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego, a także znaczącym wyróżnieniem. Polska jest bowiem dopiero drugim krajem Europy Środkowo-Wschodniej, w którym odbyła się konferencja IMP.

Nasze zadanie

Zadaniem naszej agencji była kompleksowa organizacja i koordynacja konferencji, która odbyła się w dniach 30.08 – 03.09.2016 w Poznaniu, a także wszystkich wydarzeń towarzyszących. Przedsięwzięcie realizowane było wspólnie z agencją eventową KDK Events. W konferencji wzięło udział 250 gości z ponad 20 krajów z całego świata.

Realizacja

Kilkutygodniowe przygotowania do realizacji obejmowały nie tylko organizację konferencji w Gmachu Głównym Uniwersytetu, ale także wybór miejsc, w których odbył się Raut powitalny, a także oficjalne, uroczyste kolacje. Konferencja główna IMP trwała trzy dni, ale była poprzedzona przez Business Day oraz Doctoral Coloquium. Odpowiadaliśmy za obsługę cateringową wydarzenia, stworzyliśmy strefy chillout, w których każdy z gości mógł odpocząć pomiędzy prelekcjami, a także zbudowaliśmy konstrukcję z 7 metrowym ekranem, która została wykorzystana podczas oficjalnego rozpoczęcia Konferencji IMP. Dbaliśmy o komfort naszych gości od wczesnych godzin porannych, aż po późne godziny wieczorne. Raut powitalny odbył się w restauracji Bazar 1838, uroczystą kolację dzień później zorganizowaliśmy w Concordia Design, a na galę kończącą wydarzenie zaprosiliśmy gości do hotelu Novotel.