PRIMA POWER

Stworzenie strategii promocji marki

Klient

Prima Power jest wiodącym producentem maszyn, urządzeń i systemów do obróbki blachy. Oferta firmy jest jedną z najszerszych na świecie i obejmuje wszystkie aplikacje: obróbki laserowej, wykrawanie, cięcie gilotyną kątową, gięcie, automatykę.

Nasze zadanie

Oddano w nasze ręce markę Prima Power z misją stworzenia koncepcji promocji na rynku polskim. Działania miały obejmować zarówno stworzenie linii kreatywnej komunikacji, wsparcie PR, promocja podczas targów branżowych.

Realizacja

Zauważyliśmy, że firmy z branży obróbki blach komunikują się w dużej mierze w sposób generyczny – szara kolorystyka, stonowane komunikaty. Zdecydowaliśmy się na śmiały ruch i wyeksponowanie koloru pomarańczowego z logotypu firmy. Postawiliśmy na prostotę przekazu, światło i przestrzeń. Tak powstał bardzo silny komunikat, który od paru lat towarzyszy marce i jest jego wyróżnikiem na tle konkurencji. W tym czasie zrealizowaliśmy 6 imprez targowych, wygraliśmy kilka nagród za najlepsze stoiska i czekamy na kolejne!