PGA POLSKA

Identyfikacja wizualna "Uczymy grać w golfa"

Klient

PGA Polska czyli Stowarzyszenie Instruktorów Golfa jest organizacją skupiającą profesjonalnych instruktorów golfa oraz zawodników turniejowych. Misją organizacji jest popularyzacja golfa, wdrażanie najwyższych standardów w edukacji, podnoszenie poziomu rywalizacji sportowej oraz reprezentowanie wartości etycznych, wynikających z tradycji i historii golfa.

Nasze zadanie

Byliśmy odpowiedzialni za pomoc przy stworzeniu koncepcji, koordynację i kreacje graficzne do ogólnopolskiego projektu promocji golfa o nazwie „Uczymy grać w golfa”, którego ambasadorem jest Mariusz Czerkawski.

Realizacja

Projekt zbudowany został wokół ambasadora marki – Mariusza Czerkawskiego. Stworzyliśmy dedykowany kontent podczas kilku sesji fotograficznych. Na ich podstawie wyprodukowaliśmy szereg materiałów reklamowych – potykacze, ulotki, pitchforki, piłeczki. Kluczem sukcesu akcji edukacyjnej był zasięg – w projekt zaangażowały się pola golfowe z całej Polski, trenerzy golfa, media. Akcję kontynuowaliśmy online – stworzony został dedykowany landing page o charakterze edukacyjnym, a także fanpage w mediach społecznościowych.