NESPRESSO

Otwarcie butiku we Wrocławiu

Klient

Nespresso to firma szwajcarska, która wprowadziła na rynek koncepcję kawy porcjowanej, zamkniętej w szczelnych kapsułkach. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, obecna jest w ponad 60 krajach. W Polsce, firma rozpoczęła działalność w 2007 r. i od tego czasu podbija rynek kawy.

Nasze zadanie

Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie koncepcji i kompleksową realizację eventu promującego otwarcie butiku Nespresso we Wrocławiu. Butik zlokalizowany został w zabytkowym pasażu hotelu Monopol. Wydarzenie zostało wzbogacone o akcje ambientowe na Starym Rynku.

Realizacja

Idea kreatywna komunikacji została oparta na motywach z pierwszej połowy XX wieku. Odwołaliśmy się do historii miejsca – bo właśnie wtedy budynek przeżywał swoją świetność – gośćmi hotelowymi było wiele znanych i cenionych osobistości. W klimacie vintage przygotowaliśmy występ teatru improwizowanego oraz dwie strefy ambientowe na Starym Rynku – gdzie serwowaliśmy kawę Nespresso. Na potrzeby projektu zajęliśmy się również kompleksową organizacją wydarzenia,  składem, produkcją i dystrybucją stylizowanej gazety, sprowadzeniem zabytkowych aut oraz organizacją konferencji prasowej.