NESPRESSO

Otwarcie butiku w Krakowie

Klient

Nespresso to firma szwajcarska, która wprowadziła na rynek koncepcję kawy porcjowanej, zamkniętej w szczelnych kapsułkach. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, obecna jest w ponad 60 krajach. W Polsce, firma rozpoczęła działalność w 2007 r. i od tego czasu podbija rynek kawy.

Nasze zadanie

Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie koncepcji i kompleksową realizację eventu promującego otwarcie butiku Nespresso w Krakowie w prestiżowej lokalizacji Pasaż 13.

Realizacja

W idei kreatywnej postawiliśmy na sztukę piękna ujętą w kapsułkach. Nawiązaliśmy współpracę ze znaną projektantką Małgorzatą Bohenek (BOHO), która specjalnie dla marki zaprojektowała kolekcję biżuterii ze zużytych kapsułek Nespresso. Dodatkowo zorganizowaliśmy w strefie ambientowej pokaz mody wspólnie ze szkołą artystyczną SAPU i wspomnianą biżuterią. Rozbudowaliśmy także wątek kulinarny. Swoje potrawy na bazie kawy przygotował Marcin Filipkiewicz – znana osobowość kulinarna. W ramach projektu odpowiedzialni byliśmy także za całościową koordynację przedsięwzięcia, skład graficzny materiałów i organizację konferencji prasowej.