MTV MOBILE

Działania marketingowe i promocyjne dla marki MTV Mobile

Klient

MTV Mobile to międzynarodowa marka usług telefonii komórkowej, będąca własnością koncernu mediowego Viacom, właściciela stacji telewizyjnych z logo MTV. Pod koniec marca 2012 roku, dzięki porozumieniu koncernu MTV i Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile Polska), MTV Mobile pojawił się również w Polsce.

Nasze zadanie

Nasze działania miały na celu wsparcie sprzedaży i wzrost świadomości marki MTV Mobile wśród młodych, aktywnych ludzi.

Realizacja

Prowadziliśmy szereg działań z zakresu mediów społecznościowych (moderacja fanpage na Facebooku, kampanie reklamowe, tworzenie dedykowanych treści), jak i event marketingu (wydarzenia na terenie całego kraju). Przekaz oparliśmy na łamaniu konwenansów i haśle GIFF ME MORE, który zaadresowaliśmy do młodych odbiorców. Ten miał ich zachęcić do „wyciskania” z życia jak najwięcej!